Diskret, mamma

Hallåhallå!;) Sitter här i min ensamhet efter att ha kollat på "På smällen". Jag och Ida hyrde massa filmer igår, närmare bestämt 4. Vi började med På smällen, dessvärre somnade jag efter halva... så andra halvan fick bli idag ;) Var uppe och tränade tidigt idag igen med min käraste Malin! Imorrn öppnar det inte förrän klockan 15,00 så då blir det sovmorgon! Annars har jag faktiskt städat idag, inte så jätte mkt kanske.... he-he. Slagit in julklappar har jag gjort också! Så hiiimla tråkigt att jag är så sjukt kass på det.... det ser ut som... nej jag vet inte vad... sjukt fult iallafall. Haha min mamma är söt, kommer och stänger dörren till mitt rum och säger "du kan stanna där inne". Vad tänker man egentligen då? Haha! Men nu hör jag det tejpas och slås in julklappar ute i köket ;) Ikväll blir det antingen utgång eller filmkväll med Malin med resten av filmerna vi hyrde, American Pie - beta house och nån skräckfilm och Bourne Ultimatum :) Synd att Ida jobbar ikväll då... men det får bli med Malin då istället :) Jag har inget vettigt att skriva så puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0