God natt!

Har precis kommit hem från världens bästaste Malin efter en heelmysig och lång kväll med Sex and the city, chips, dipp, ostbågar, julmust.. mmmm.... Vi får faktiskt äta sånt, för vi är mycket duktiga -tränerskor- ;) Lite trist att jag slumrade till där ett tag... haha:) Tidigare ikväll var jag med Pyret och Simon, vi kollade på Wrong turn 2. Helt sjuk film med massa missbildade människor som dödade och grillade andra... it's true. Men för övrigt var det ju trevligt! Nej nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamlin

haha var det lite trist att du somnade? För vem egentligen Matilda, jag som fick sitta och skratta själv åt sex&the city?;) TACK!:P

2007-12-29 @ 02:22:20
URL: http://mamlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0