Jullooooov!

Äntligen äntligen äntligen lov! Hade världens roligaste julavslutning... asså våra lärare är så jävla kul. Sista julavslutningen med dom, lite tråkigt faktiskt. Dom gör alltid en typ teater, as rolig verkligen. Dom härmade bl.a. Idol 2007 där vår sv-eng lärare var Carolina Gynning med uppstoppade bröst och sprang runt å sa "Fan va frrrrrrrräckt", haha!! Sen så var dom andra "deltagare" eller ah, och Jonas (min mentor) var Håkan Hellström. Seriöst, det var så sjukt jävla kul att jag höll på att dö... jag skojar inte! Fråga Johanna vem som skrattade mest... ja, det var jag!!
Var även och fikade med Johanna, Maja och Nathalie innan avslutningen :) Fullt med folk och en liten buuusig pojke brevid mig... haha;) Tappade sin servett först, så tog jag upp den. Då slängde han ner den gång på gång och skrattade för att jag fortsatte ta upp den, haha :) Hände samma sak med skeden sen! Jag är ju för snäll.... ;)
Kvällen har förresten tillbringats med my dear Malin @ her place. Massa godis, julmust och självklart Sex and the city.... jag säger bara det, utan den boxen är vi förlorade! ;) Men nu ska jag gå och lägga mig för jag ska ju upp rätt tidigt ändå och träna, öppnar 10 så ja, vi är väl där då! :) Efter det blir det Överby och sista julklappshandeln... har en känsla av att det kommer vara hur fullt som helst där ute... oh well. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0