Nyårsklänning..

Hello sunshines! Sitter och väntar på självaste Pyret för tillfället :) Vi ska nog hyra film (hihi idag igen..) och bara ta det lugnt. Som om jag inte har gjort det hela dagen menar jag... haha. Har suttit här och vid tvn..hm.. Men har faktiskt vart ute med mamma och Siri och gått en långpromenad också, så helt lat har jag ju nästan inte varit! Usch jag vet inte vad jag ska ha på mig imorrn, jobbigt ju!! Har väl lite att välja på men jag vet inte... man har ett helt år på sig att förbereda men man väljer att göra det dagarna innan.. tåls att tänka på gott folk. I och försig hade det väl kännts ganska konstigt att man i April köper en klänning som man ska ha på nyår, haha. Mest av allt skulle jag vilja ha den där underbart perfekta klänningen från asos.....ååh...

image42
Såååå fiiiiiiiiiiiin

Nu kom Pyret så puss!:)

Kommentarer
Postat av: EBBA <3

Såå snygg kläning :D
Gott nytt år :D

2007-12-31 @ 10:18:50
URL: http://fogot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0