Pain people, pain

Hej å hå! Sitter här med världens huvudvärk som jag haft sen i morses... inte så himla roligt. Men trots den har jag lyckats träna, lagat mat och umgåtts med min käraste lilla Pyret! Vi kollade på någon helknepig film förut... den hette Frank McClusky - Försäkringsdetektiv, haha! :) Imorron har jag och Malin bokat in oss på ett pass, S-core. Mitt första pass på Sportlife, det ni! Nej nu ska jag bara lägga mig i soffan med lite popcorn...mmmh! And this fucking headache is killing me..... Förresten jag måste bara berätta detta. När jag och Pyret gick ner för trappan till undervåning förut sa jag typ "Don't follow me", och precis då ramlar jag!!! Hahaha hur klantig kan man va? Halkade ner typ 8 steg eller nåt?! Haha men det var iof bara för jag hade mina raggsockar-toffel-grejjer. Det var lite smått kul sådär, haha.. PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0