Sex and the city!

Som rubriken avslöjar har det blivit en del Sex and the city i natt... fram tills typ nu för att vara exakt! Gick över till Malin (100 meter bort) vid 12 och kom väl hem för en kvart sen nu :) Vi är ingenting utan Sex and the city, så är det bara. I need that box badly! Jag får faktiskt stunder då jag känner "Åh va skönt det vore att se S A T C nu", är det inte konstigt? Jag är heller ingenting utan min käraste granne Malin, she's just lovely! Innan vi fick dagens dos av Sex and the city var jag ju som sagt med Pyret. Vi hyrde "Norbit", haha skitkul var den :) Nej nu ska jag sova lääänge och skööönt för att vakna upp och....... ÄTA! Känner nu att jag är extremt jävla hungrig, haha! Det jag tänkte på var att det var nyår och party! :) Godnatt!

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0