Todaay

Sjuuuukt seg dag i skolan idag, inte nånting blev gjort. Och det bästa av allt, när jag cyklade hem var det typ storm&regn. Det rann verkligen av mig när jag kom in... usch. Det enda positiva var att det är onsdag=slutar halv 2. Idag måste jag plugga. Skriva en dikt, skoj. Om naturliga rättigheter, och det jag har valt är "Kunna dricka rent vatten". Och detta ska jag alltså skriva en dikt om...lyckat! Läsa min bok och skriva 4 "text&tanke". Så jävla tråkigt så det finns inte. Har inget emot att läsa boken asså, men att välja ut 4 meningar/stycken att reflektera över...nej tack? Annars idag händer det väl inte så mycket tror jag. Får se om Philip kommer förbi sen ikväll efter träningen, men har inte pratat med honom så jag vet inte. Jaaja. Nu blir det läsning/SLASH/kolla på tv;) moahaha. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0