Tråååk!

Tråkig dag. Som fan. Område hela dagen i skolan förutom EN lektion då vi hade idrott (=det enda roliga nu för tiden). Sitta och läsa om vatten, seriöst, låter det kul? Så fick vi veta att vi ska ha skrivit 1 & ½ datorskrivna sidor tills på fredag....yes! Matteläxa tills imorrn, så den har jag suttit och gjort idag. Sen ska vi skriva en dikt, och SJU text&tanke tills på fredag. Dumma dumma mig som bara gjorde en förra veckan.. Aja så är det. Det är typ det enda jag gjort idag, life life life life. Jag ska försöka se det positivt, jullov nästa torsdag! :) Måste dessutom köpa julklappar. Nån som har något bra tips till killar? Det står still i mitt huvud. Min bror spränger upp allt jag ger honom, så det bästa vore kanske en bomb. Ge lite tips så är ni himla gulliga! Nu ska jag läsa / sova, tidigt jag började idag eller hur? Sju stycken, ni vet. Blöhö. Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0