Trötteer

Pyret och jag, jag och Pyret - that's the way it is people! Dagen idag har spenderats på Överby och mellandagsrean med Pyret! Allt vi köpte var underkläder, underkläder och lite mer underkläder. Lite små-porrigt, don't cha think? ;) Efter Överby;et var vi här och kollade film och sååå :) Sen när hon åkte blev det Sex and the city på 3:an med systern min, som INTE jobbade idag! Och brodern var inte hemma, så det var bara the two of us! :) Jag vill också ha Sex and the city boxarna, aaallllaaa, precis om Malin! I need them! Något annat jag behöver är tv på rummet. Vart är min tv?! Vart ska den få plats?! Alla dessa tankar som pågår i en tonårings huvud.... it's too much. Haha ursäkta min dåliga humor... jag försöker iallafall! Nej nu måste jag sova. Skriver man fel på duscha och sova (just did it @ msn) då, då är man trött! Imorron blir det träning, härligt ju efter att det varit stängt i 3 (!!!!!!!!!) dagar! Får se vad vi orkar, me-he-he. Jag måste antagligen ner till stan imorron också. Min mobil är pajj. Great, huh? Den vill inte ta kort och den brusar när man pratar i den. Och eftersom att min kamera också är sönder, av någon alldeles alldeles märklig anledning som jag inte har en aning om, blir det inga nytagna bilder. Den bara var sönder en dag. Helt knäppt! Trodde batteriet var slut så jag laddade den och laddade den men den vill inte funka. Av detta kan vi dra en slutsats, och NEJ, det är inte att jag är kass med tekniska prylar, utan att själva grejjerna är kassa! Ibland är jag så smart att det är skrämmande. Godnatt people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0