Dålig uppdatering

Ja, förlåt för det! Men har haft annat för mig än att sitta här, haha. Igår var det ju dans, sista gången innan uppvisningen som är nästa lördag :) Lite tråkigt att både mamma, pappa och Ida (systeryster) är borta just då. Perfekt tajming eller.. Dom ska på Peter Lemarc, inte tillsammans men ah. Så där får jag vara alldeles ensam och övergiven! Men några ifrån klassen ska komma och Philip ska nog komma också, så då blir det väl bra ändå ;) Just det ja, innan dansen så var ju jag och Pyret på Intim, praon ni vet? Vi skulle gå dit och äta pizza och hämta våra lappar. Han hade dessvärre inte fyllt i dom ännu, så vi fick hämta dom idag istället. Vilket innebar slippa lektionen och käka pizza istället medans han fyllde i dom. HAHA! Sen frågade dom oss ifall vi ville jobba extra där någon gång i veckan eller sådär när dom behövde hjälp, så dom ska ringa oss när det blir. Ser ni, dom älskar oss verkligen, haha :D Peter, han som vi skojade med så mkt, sa att han hade saknat oss. Säger deetta asså, love! Jaja annars idag har jag varit med älsklingen :) Nu måste jag plugga lite spanska glosor tills imorrn. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0