Fredagskvällen

Har tillbringats i soffan med godis och popcorn framför idol med Pyret, mycket trevligt ;) Innan kvällen var vi en sväng i stan och kollade lite, inte efter nåt speciellt precis. Senaste numret av FRIDA fick följa med hem iallafall, he-he. Står bara på nästa-numret-sidan typ Fridas attitydmodeller, rösta på din favorit. Eller nåt. Dom har fortfarande inte bestämt sig (vad jag vet), uschusch! 2 veckor kvar tills numret kommer ut, men vad jag har förstått så får prenumenanterna tidningen på fredagen veckan innan den kommer ut? Läste det nånstans.. när jag prenumererade fick jag minsann på måndag eller tisdag, särbehandling på hög nivå! haha. Men om någon får den på fredag (och jag inte fått reda på något ännu) så får ni jättegärna höra av er vilka som är med! :) Förresten ska lägga in en bild från praon, se vad snälla vi är. Det plus nikotinplåstret då ;) Mörk choklad för det vet vi att den ena tycker om, och sen 3 kanelbullar och 2 krämbullar. Dom var så gulliga och bjöd dit oss på pizza nästa vecka, hihi! Och dessutom sa dom att vi måste komma och hälsa på dom, bara komma in och säga hej eller något. Bästa praoeleverna någonsin eller, haha! En såg så ledsen ut, vi har skojat med honom hela tiden och han tyckte det var sorgligt sa han.. men vi hälsar på er P och V, we promise! :) Nu ska jag läsa den nya FRIDA och sen sova. ENSAM, bara så ni vet det. Understryk ENSAM. ENSAM. ENSAM. Jag saknar Philip. Puss!


(pyrets väska ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0