Godnatt

Haha vilken lögnare jag är om man läser inlägget innan. Var jag och tränade? Nej, ändrade planer. Öppet hus på MÅG idag så jag gick dit med Malin, hon går ju där, så hon visade runt mig ;) Privat guidning är det inte alla som får! He-he-he. Och till nummer 2, har jag pluggat massor? Nope. Dumma dumma mig. Men nu ska jag lägga mig och läsa boken så kan jag göra bok-läxan imorrn. Såå himla smart. Nån som prenumererar på FRIDA och fått numret? Nervös. Det värsta är ju att jag ser helt knepig ut i ansiktet på helkroppsbilden, ser inte ens ut som jag. Seriöst. Kolla noga på ansiktsbilden och sedan ansiktet på den andra. Blöhö men det blir säkert bra hörrni! Godnatt och puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0