Göteborg

Imorrn ska vi till Göteborg med skolan. Skolan = Syslöjden. Ska på nått grejs, museum eller utställning eller nåt haha xD Tråkigt. Eller det blir säkert skoj ;) Annars idag har jag varit med snygg-Malin (he-he), vi var i stan och hos henne lite. Känner att min familj har köpt typ tre exemplar av FRIDA som kom ut idag. HAHA! Så ringde mormor och sa att hon hade köpt den och att hon skulle skicka in ett vykort å rösta! Söta mormor ;) Min syster ska rösta mycket antagligen. Köpt typ 14 frimärken, haha hon är söt hon ;) Så skönt att börja sent imorrn! Ska samlas fem i tio på resecentrum, ta tåget till GBG, käka, sen museet typ en timme, sen hem! LEDIIIIGHET! Can't wait! Jag saknar Philip. Saknar, väldigt mycket. Vi sågs igår, i 5 minuter. Kul? Nej. Och ska KANSKE ses imorrn. Han ska ut och jag får se om jag hänger på, har ju ändå dansuppvisning på lördag så det kanske inte vore det smartaste. Btw, ensam hemma lördag-söndag, wiho! Nu blir det nåt annat än bloggande, höhö PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0