Idol

Marie är i final så jag är glad iallafall! Hon är bäst. Hon och Daniel! För övrigt idag var det ju Göteborg då. Det var intressant, ekologisk utställning (kläder). Hon mest pratade och så, bomull hade de fördjupat sig i. Så det var skoj!:) Sen var jag med Pyret en liten stund, sen gick jag till Malin och lånade en tröja av henne till dansuppvisningen imorron. Är faktiskt inte nervös alls. Kommer låta annorlunda imorrn! Haha va kul om jag skulle typ ramla eller nåt hahaha! HEMSKA TANKE!;) Jaja slänger in en liten bild på mig, så här ser jag ut en schleten kväll som denna! Ser ju gött blek ut också haha inte riktigt sådär vit egentligen, vi skyller på blixten!;)

"Den oglamorösa sanningen"
HAHAHHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0