Kallt!

Sov hos Philip inatt, vilket innebar att jag var tvungen att gå upp klockan SJU imorses för att hinna med bussen in till stan 07:45 eftersom sötingen skulle till skolan. Och nu tänker ni säkert, vadå det var väl inte så farligt? Tänk er då att jag börjar 12 idag... Det är så jäkla gött att börja 12 varje dag i 2 veckor, synd att det är näst sista dagen på praon idag. Praoar på en pizzeria förstår ni :) Inte för att det kanske är det roligaste men det är såå skönt att ha så extremt korta arbetsdagar! = more sleeping åt folket!  He-he-he. Senare blir det spinning för min del, gött! Undra hur jag ska komma dit men... känns väldigt riskfyllt att cykla, och mor min är alldeles för feg för att köra bil i sånt här väder ;) Idag fyller min syster 19 förresten, congrats sis! :) Nu ska jag "fräscha upp mig" = checka sminket (sov en timme efter jag kommit hem imorses) och sätta på mig ett par jeans..usch, kalla kalla kalla vinter. Hörs senare, pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0