Ny design

Har hållt på med designen ungefär hela dagen..är man ny så är man! Men det blev väl fint? :) Ska bara fixa headern också, vet inte riktigt hur jag ska ha men nåt blir det väl. Förutom det har jag hunnit med att leka lite med Siri, målat naglarna, lekt kurragömma och sånt typ. Hon är så roligt ibland, om jag gömt mig under ett täcke och hon hittat mig säger hon "Nu ska jag gömma mig där så får du leta", haha! :D Ikväll blir det tydligen räkor (såg typ 2kg räkor i kylskåpet). Hoppas det går någon bra film för jag är trött och orkar verkligen inte gå ut i den kaaallllaaa snön! Lite tråkigt med Friskis ändå, att de har så lite pass på helgen. Typ ETT spinningpass på lördag, och det är 9,30 (jag orkar inte gå upp tidigt (A) ?). Får se om det blir någon spinning imorrn då, eftersom det bara finns ganska sena pass, typ runt 17, och då kommer ju Philip hem.. humhum. Jaja ska se om jag hittar nån header, puss:)


Uppdaterat: Headern fixad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0