Så var helgen över..

Tråkigt tycker jag. Det betyder tillbaks till skolan och ungefär 100000 föreläsningar och allt annat....usch. Jaja lite positiv kan man ju va ;) I fredags... Ja ni, i fredags. Vad ska man säga? HAHA! Det var skoj iallafall! Jag&Pyret skulle gå ner och köpa pizza på Intim till alla, för Elin bor typ brevid Intim. Så gick vi ner och dom såg så stressade ut, så vi hjälpte dom att vika lite kartonger och ställa iordning glas i baren medans dom gjorde våra pizzor. Vi är så snälla! ;) Sen sa dom att vi kunde komma dit när dom stängde vid 23 och prata lite.. Ja, det blev ju himla lyckat för Pyret, jag hade trevligt iallafall! xD Hos Elin var det också trevligt såklart, tro inte att vi va på Intim hela kvällen, haha! Sen vid halv ett åkte jag till älskling :) Det var mys, somnade typ direkt men ändå.. Sen igår var jag med honom hela daagen, vi åkte hem till mig och hade mys med goottiiit och film :) Jag somnade iof innan tolv framför tvn. Men det var massa myys ändå! Vid 2 väckte han mig, haha så då gick vi och la oss. Så har jag vaknat massa ggr i natt för jag har mått illa, sen vid 8 i morses gick jag upp för jag mådde verkligen illa. Ska inte gå in på några detaljer men ja vad gör man när man mår illa. Usch! Sen nu åkte Philip för en stund sedan och jag mår bättre än vad jag gjrode i morses. Somnade ju om till typ 12-1 sen :) Men nu ska jag kolla på tv, hade tänkt att träna idag men så blev det ju inte. Massa pussar på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0