Slappt

Ja, finns inte mycket annat att säga om denna dagen. Philip kunde inte komma hit för han har prov imorrn och var tvungen att plugga. Så vi ska ses imorrn efter hans träning istället :) Följde med mamma och lämnade Siri förut, förutom det har jag inte gjort så mycket alls, gått en promenad typ. Imorrn blir det skola, efter 3 veckor och det ska inte bli kul!(lov+2veckor prao) Men vi har spinning på Friskis på gympan, det är ju skoj iallafall, och då "slipper" jag gå dit på kvällen imorrn. Slipper och slipper, jag gör det ju frivilligt men ja, haha! Men nu ska jag kolla in reprisen av Top Model Sthlm, pussis!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg header

2007-11-18 @ 22:34:42
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0