YO!

Eller nåt! :) Idag eller typ igår eller nåt har folk fått FRIDA och det har kommit fram några i skolan och sagt att det va fint å allt. Men jag vill se! Haha! Har säkert sagt nåt pinsamt också xD Om nån prenumererar så säg till mig, i wanna see it! Annars får jag helt enkelt vänta tills imorrn och köpa den innan skolan... Ska ändå köpa den imorrn asså men vill se typ.. NU ;) Idag blir det läxor kan jag lova. Och så kommer Philip ikväll :') Just det ja, MVG here i come! Mitt första MVG! Och kanske det enda? Haha självförtroendet på topp! Pratade med engelskaläraren idag och hon sa att hon skulle sätta MVG på mig. Låt mig va stolt då! ;) hehe. Nu blir det käk för jag är hungrig, äckliga äckliga soppa i skolan som smakade...lussebulle? Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0