Allt går..

Sådääär. Nu har jag och Pyret varit himla duktiga och....spunnit? Det var roligt och sådär svettigt som det ska vara. Förstår att ni blev väldigt charmade där. ;)
Johan var här med en av sina döttrar förut. Måste säga att liiite förvånad blev jag allt. Att han kom tillbaka så snabbt efter första gången han träffade oss hela familjen. Men roligt! Vi vill ju inte skrämma iväg honom direkt, haha. Men trodde att han kanske behövde lite tid att smälta det. Men icke. Här är han då välkommen, våran lilla storebror.
Idag har jag även pratat med en viss Danilo. Nämligen han på Avenuemodeller. Han ville att jag skulle komma dit nästa vecka och ta nya polaroidbilder. Såna där utan smink, you know. Ingen aning om varför han vill träffas. Vi skulle ju inte höras av förrän i juni egentligen. Men det blir väl spännande i guess (?). Så på tisdag, när vi har hemstudiedag, beger jag mig bort mot Göteborg!
Just ja! Pratade med hemkunskapsläraren idag, och hon sa att hon skulle höja mig! Till MVG! Haha! Förstår att min familj skrattar just nu. Men äsch. Jag har ju gjort bra ifrån mig där borta, och det är ju uppenbarligen det som räknas! Och går man efter recept blir det ju ingee svårt ;)
Men nu blir det lite plugg för min del. Ytterst lite dock. Vill busa med bebisen. Måste sluta kalla vovven det, han kommer ju tro att han heter det, haha. Men vi har faktiskt döpt honom nu, till Sticky. S och I ska ju va bra i namn, så han fick båda. Lite ironiskt namn sådär... "Smal som en sticka". Och han är ganska tjock ;) Haha men sötast i världen!
Pusselipuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0