Alone?

Äntligen ensam, trodde jag. Men icke. Det varade i ungefär en timme, sen kom alla småpojkar tillbaks igen. Jag som bara ville ha tystnad, lugn och ro ikväll. Hade varit och köpt ananas (i love) och var därmed redo för en myskväll on my own. Först satt allihopa här nere, så då fick jag gå upp och kolla på tv där = jobbigt = inte trean eller E! (dom bästa kanalerna). Till slut försvann dom små pojkarna men nu är dom alltså tillbaks igen. Oh well.
Lite pinsamt förut förresten, när jag skulle köpa ananasen. Hade inga pengar löst så skulle ta det på kortet, tror ni inte jag hade glömt min kod eller? Pinsamt, skrev in samma kod 3 ggr för jag bara VISSTE att det var den rätta, haha. Men ja, det var det ju inte riktigt kanske. Så fick ta fram leg istället och då gick det ju bra. Som tur var. Det första jag gjorde när jag kom hem var och gå och kolla upp min kod, haha detta är ju fan illa. Nu kan jag den igen.

Nu sitter jag här framför tvn med min bästaste laptop i knät. Sista kvällen utan föräldrar, eller kanske inte förresten. Dom skulle nog komma hem väldigt sent imorgon. Det är skönt. Nu tror jag dom små grabbsen gick, wiho! Ska inte ta ut något i förskott dock, dom har säkert bara gått ut och typ... grillat korv. Det gjorde dom i natt, jag skojar inte. Dom är allt lite lustiga ändå ;)

Men nu ska jag gå tillbaks till tv-tittandet var tanken. Bloggar säkert mer, nu när jag har hela alltet här i soffan, he-he-he. Massa pussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0