Away from school

Idag har det varit en såndär lagom trevlig dag, med lagom trevliga personer. I skolan alltså. Skönt för mig att få gå därifrån två (!) gånger. Först skulle jag kolla astman på vårdcentralen (vanlig årlig koll) och så fick jag göra ett litet allergitest när vi ändå var där. Hmpf. Var tydligen allergisk mot kvalster. Va roligt. Och onödigt, kan inte påstå att jag har märkt nåt? Men det kunde tydligen förvärra astman... ja, nånting var det.
Sen var det iallafall tillbaks till skolan i typ en timme och sen skulle jag iväg på synundersökning. Det är man tvungen att gå på tydligen för att man ska få övningsköra och sånt. Men jag hade mycket bra syn, he-he! Så snaaart drar övningskörningen igång! ;)
När jag ändå var i stan lånade jag en liten bok. Mina hemligheter hette den, och systra mii sa att den var bra, så det får vi hoppas på! Tänkte börja med den nu faktiskt, puss!

Kommentarer
Postat av: hoda

(:

2008-04-29 @ 14:51:43
URL: http://hoodaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0