Away

Hallå ni :) Fick precis ett samtal från designern (tror jag...) Emma. Plåtningen blir tre heldagar, måndag till onsdag nästa vecka! Sjukt kul, men nu blev jag riktigt nervös. Träna poser, yes, haha ;) Geees va kul!
Men iallafall, nu pratar vi om nåt annat! Har varit och dansat idag, började på en ny dans och den var baall. Fick även brev om att jag kommit in på Tegnérgymnasiet i Växjö, mitt andrahandsval då. Så nu har jag lite och välja bland :) Ska dessutom till Folkuniversitetet här i Trollhättan imorrn på något informationsmöte eller nåt, mitt tredjehandsval var det. Så nu blir det fuuuull rulle, he-he-he.
Just det ja! Jag och Pyret pratade med dom på Pizzeria Intim idag (våran gamla prao) och vi kaaanske får jobb där. Varannan helg jobbar vi isåfall, så vi får väl hoppas på det bästa! Hoppas på Ica Maxi annars. Papps känner ju dom där, så han hade pratat med dom idag och så :) I need A LOT of money, can you tell? Usch, är helt uppspelt så jag bara svamlar!
Får änna ta och gör något vettigt nu känner jag. Typ plugga till nationella proven i engelska som äger rum i morgon och på fredag. Kanske ta en promenad i det vackra vårvädret (ironi, regnet öser ner...). Puss på er!


Kommentarer
Postat av: kajsa

guuud vad roligt med plåtningen! good luck, hottie ;D

2008-04-05 @ 15:24:11
URL: http://bykajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0