Bebiiiis

God kväll kära ni! Idag är jag uppenbarligen riktigt trött. Råkade nämligen somna när jag och Pyret kollade på film, haha. Men har vart lite jobbigt idag faktiskt. I skolan vart det föreläsning, sen idrott-dans och sen lunch. Efter lunchen är det intresseval där jag valt idrott så ja, gympa igen. Där blev det springa runt spikön och sedan ha fotboll och volleyboll i Ä-borg. Jag klarade att springa utomhus. Jag är fan chockad. Fick inte ens ont. Inte ens lite. Värsta miracle-kid;et här. Höhö;)
Sen har jag väl varit ute och busat med vovven och vart med papps och handlat. Och vid sex-sju någon gång kom Pyret hit. Vi poppade popcorn, gjorde maränger och alltså allmänt förberedda för Talang. Haha. Lilla rockringstjejen, så söt!
Men nu ska jag kolla lite bloggar och så, sen nana. Ensam. Men jaja. Puss!

Sticky-bebisen äter lite på mitt ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0