Birthdaygirl

Tjaa :) Har precis kommit hem ifrån min käraste och enda vän Malin (he-he). Vi var ute på promenad en timme eller nåt, sen satt vi på hennes balkong och åt vindruvor, mys! Trevligt att någon kunde lysa upp min dystra dag ;) Fick även en jättefin present ifrån Makeup Store, tack sötnos!
Är lite besviken idag må jag säga, mer behöver vi inte gå in på.. Men det har varit en trevlig födelsedag i övrigt, mormor var här och så blev det tåårta och så. Skönt att det blev fint väder också till slut! Råkade somna på studsmattan förut när dom andra gick in... haha.
Men nu ni, nu ska jag duscha och göra iordning mig lite smått för ikväll blir det bowling! Klockan nio närmare bestämt. Med min käraste familj! Det va så kul förut när jag skulle ringa och fråga om det fanns banor lediga ikväll. Då sa hon bara "man måste vara 20 på fredags- och lördagskvällar". Jag typ "jahaaaa, så vi får inte bowla menar du?!". Då fick pappa ta över telefonen, och då vart det klart så fort han sa "Ah det är Pelle". Det lönar sig att känna folk märker man... ;)
Hoppas ni får en trevlig kväll gott folk, och så får vi hoppas att jag har fått tillbaka mina bowling-skills! ;) PUSS!
image346
Jag sitter på balkongräcket tidigare idag och Siri tar kort... farligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0