Finally!

Det tog ett jäääkla tag innan blogg.se kände för att börja fungera igen. Men nu ska det väl funka som vanligt iallafall!
Helgen var iallafall trevlig med personalfest (jag har ju inget jobb, men Malin bjöd med mig!) och mys med min älskling. Nu har jag precis kommit hem efter ett BB-pass och jag hade då väääldigt mycket att ta igen i bloggvärlden när jag satte mig här. Väldigt mycket. Men det är bara kul! Måste erkänna att jag varit lite smått sysslo-lös dom senaste dagarna då jag varken har kunnat läsa eller skriva blogg.

Ska nu hoppa in i duschen iallafall, och sedan blir det So you think you can dance klockan åtta, perfekt! PUSS!


M&M på personalfest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0