Hurryyyy

Det här får bli ett lite snabbt inlägg sådär. Philip har precis gått och jag ska snart iväg på spinning. Igår blev det mest bus med vovven, umgicks lite med Pyret och tränade, sedan vart det hem på promenad och senare Top Model  med Malin. Detta innebär alltså ingen tid för bloggning. Moahaha. ;)
Lilla busevovven! Han biter på allt han ser skulle jag tro! I morses låg han och tuggade på Siris ponny-gosedjur... det är det nog bäst om vi inte berättar för henne, haha :) Även skor och min väska verkar goda..
Men nu kom våran bror! Ska ut och hälsa på honom nu bara innan jag drar iväg. Får uppdatera mer ikväll tror jag! Har lite mer att berätta nämligen, he-he ;) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0