In school

Halloj! Här sitter jag i skolan och knappar på en dator. Alldeles ensam. Har egentligen idrott halv elva till halv tolv, men självklart skulle jag bort just halv elva. Skulle tänkt på det när jag bokade den tiden. Roligaste lektionen på hela dagen liksom, kunde väl missat något tråkigt istället? Oflyt.
Hela morgonen har vi för övrigt kollat på en himla knepig tecknad film. Den handlade om historia. Den var lite små rolig sådär, men knepig som sagt. Nu ska jag läsa lite om Engla hade jag tänkt. Har väl dock redan läst det mesta men ja. Så jäkla hemskt. Vissa är ju bara dumma i huvvet. Blir så arg!! Idiot.
Hoppas ni får en rolig dag i skolan, är inte så säker på att jag får det nämligen :) Haha jodå.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0