Irriterande bror!!!

Hallå på er alla söta (och alla andra med), haha va roligt man kan ha. Märks det att jag legat hemma och varit sjuk i tre dagar eller? He-he. Mår bättre idag iallafall och det är skönt som bare deen! Men ingen skola, för helt frisk vart jag kanske inte.. men ja, nästan.  När jag gick upp imorses var bror min också hemma tydligen. Då hade han också fått feber. Och vid lunch eller nåt kom mamma hem för då hade hon också fått feber. Sjuklingar är vi allihopa allihopa allihopa *lalala*.
Nu tänkte jag bara ta det lugnt framför tvn. Om inte Markus anfaller mig, har en känsla av att han är lite arg på mig. Jag har alltså låst in mig i mitt rum för bästa möjliga skydd. Men han är så jobbig att jag vet inte vad. Seriöst. Vi båda låg och kollade på tv. Så börjar han bara "Matilda Matilda Matilda Matilda, Damp Damp Damp Damp, Har du damp Matilda? D-A-M-P, vet du vad det blir Matilda? Damp damp damp damp!". Och nu kan ingen säga att det bara är jag som blir irriterad av det. För ni vet inte. Läser man det såhär låter det rätt kul, men nej! Så jag försöker ignorera honom så mkt som möjligt. Men tillslut orkade jag inte vara kvar där så jag tog en vas med blommor (själv-plockade) och hällde i knät på honom. Så går det. Don't mess with me ;)
Då fick jag dock en kaka slängd i ryggen. Den var hård. En ballerina. Jaja, nu blir det iväg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0