Kom igen!

Har fortfarande ingen aning om vart Valand ligger, någon som vet eller? Gah, jobbigt! Har haft nationella proven idag i engelska, gick väl bra skulle jag tro. Muntliga hade vi igår (tror jag det var?) och där gick det bra iaf, fick mvg :) Ensamma hemma är vi här också, och nu har Ida gått och jobbat dessutom. Which means - jag och Markus är hemma. Och hans flickvän och kompis, men ja. Han har tydligen tänkt att ha fest här ikväll. Dra hit några efterblivna smågrabbar som ska supa. Det var väl lite taskigt, men det är ju sant. Han är lite efterbliven själv också får jag lov att säga, så det märks ju att dom är vänner. Man blir ju som man umgås, därför har min bror fått både ad/hd och börjat bryta. Tufft va?
Men nu ska jag packa grejjor för snart blir det spinning. Och ikväll blir det mys med Philip skulle jag tro, vi får se på det! Är ju trots allt den 4e vilket betyder 15 månader idag! Men måste kila, hörs senare puss!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Det ligger vid götaplatsen ;)

2008-04-04 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0