Natti

Tänkte bara säga godnatt till er som fortfarande är vakna! :) Ska gå och lägga mig och läsa En shopaholics bekännelser (som dom för övrigt håller på att göra till film, great!) tills min älskling kommer. Kvällen har mestadels bestått av tvtittande, eftersom att bloggvärlden verkar ha gått i ide.
Lite läskigt var det förut när jag skulle gå ut i köket för att ta mig en apelsin, då sitter där polisen! Dom hejade och jag vände snabbt om för att lägga mig i soffan igen. Bror min var tydligen vittne till någon som sålde öl till minderåriga. Med andra ord blev han rätt busted när han köpte sina två flak igår. Jäkligt surt att betala 400 spänn (100 spänn per person betalade dom väl) och sedan bli tvungen att lämna bort ölen. Det måste svida. Men dom var snart iväg till en annan och köpte öl, så det gick väl ingen nöd på dom igår direkt.
Men nu blir det sängen, buenas noches amigos!

image319
Isla Fisher spelar här in Confessions of a shopaholic, där hon har huvudrollen som Becky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0