Plåtning - andra dagen!

Hallå guys! Kom hem för ungefär en timme sen skulle jag tro, efter en sjukt rolig dag. Dagen började med att jag snällt fick stiga upp vid *da-da-da-daamm* kvart över fem! Tåget gick nämligen halv sju och jag ville ju hinna köpa biljett och äta frukost. Såklart var det värt det. Vem skulle inte gå upp tidigt för en jäkligt rolig plåtning med så hiiimla skönt folk? Gud va dom är roliga asså :)
I tisdags var det ju mest smycken, idag var det 'typ' möbler! Två hus och ett moln, en tekanna (okej ingen möbel här), ett bord med en projektor under som gjorde ett ballt mönster på golvet och sist en ljus-platta-grej. Vet inte riktigt vad jag ska kalla den sista, men himla fräck var den iallafall!
Just det! Han som hade gjort det med projektorn under bordet var tydligen en av två som skulle åka till Milano och visa upp sina grejer! Hur coolt är inte det? Något ännu coolare är att han blev så nöjd med bilden att han ville ha den i pressen!!! Med mitt och fotografens namn! Det roliga var att han först var lite skeptisk att ens ha någon modell på bilden eftersom att han trodde att modellen skulle ta all uppmärksamhet. Så vi blev himla glada när han blev så nöjd med bilden! :)
Fick även tatt lite porträttbilder. Maria är så söt! Hon ville ta några eftersom att hon tyckte jag skulle ha det i min bok och så. Så himla snälla är dom!

Men nu blir det matlagning för min del. Ganska skönt att inte börja förrän klockan ett imorgon faktiskt. Men jag vet att jag skulle klarat att gå upp sådär tidigt igen. Se bara på i somras när jag och brorsaan började fem varje morgon, det var tider det! Men som sagt, nu blir det mat! Massa pussar <3

Idag fick jag lockar! :) Dock hade luggen en annan
uppsättning, men den tog jag ur på tåget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0