Plåtningen!

Äntligen hemma efter en låååång väg hem. Orkade inte vänta 40 minuter på tåget så jag tog bussen. Suck säger jag bara. Men jag är hemma och det innebär ju faktiskt att jag lever, wiho!
Dagen har varit skitkul! Det handlade om en katalog till en designhögskola (tror jag) i Göteborg. Så det var en massa fina smycken och så! Gillade ett halsband speciellt mycket och dom bilderna blev asballa. Men det blev nog alla egentligen, med en sån bra fotograf! Gillade allihopa jättemycket faktiskt. Alla var hur trevliga som helst och fick en massa komplimanger (=boostat självförtroende). På torsdag blir jag själv igen men på fredag tillsammans med någon annan tror jag! Nu har jag så himla ont i kroppen, så ska bara ta mig nåt och äta och gå och lägga mig. Imorrn är det ju skola, fun. Puss!

Utan smink innan tåget och sedan nu när jag kom hem.
Haha sminket ser ju aldrig bra ut när man använder blixt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0