Sjuk.....?!

Tänkte att jag kunde skriva ett kort litet inlägg nu, med tanke på att jag inte gjort det sen i fredags. Anledningen till det? Det är väl inte så jättesvårt att räkna ut. Hade ju varit härligt att kunna skriva att jag haft fullt upp med shopping och mys med älskling och vänner och busat med vovven och.. okej. Jag är sjuk. Vaknade upp med feber igår och imorses hade jag ännu mer. Inte så jäkla rockigt. Var ju inte alls längesen jag var sjuk, två helger sen liksom. Och nu fick jag en annan liten sjukdom. Jag har sånt jäkla flyt jämt känner jag.
Så jag har alltså bara legat i sängen och i soffan i stort sätt hela helgen. Och nu tänker jag gå och lägga mig. Gick upp halv sju imorses. Himla skönt att vara uppe tidigt och känna sig alldeles utvilad. Eh, ironi! Vaknade väl varje hel och halvtimme hela natten så väntade bara på att jag "kunde" gå upp och lägga mig vid tvn istället. Men men, väl i tvsoffan somnade jag ju. Jaja, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: mamlin

lilla tjejen då! :( usch usch! ska jag komma förbi med lite soppa senare? :) PUSS, Big Love!

2008-04-28 @ 11:02:47
URL: http://www.mamlin.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 14:47:39
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0