Spännande dag!

God kväll käraste ni! Idag har varit en väldigt spännande dag vill jag lova. För det första var det ju skola, inte alltför spännande kanske.. Sen skulle jag iväg på spinning. Kom dit, bytte om, telefonen ringde, bytte om, och åkte hem igen. Yes, it's true! Det var nämligen min käraste syster som ringde, och då skulle våran bror komma och hälsa på!
Då kommer såklart historien om våran storebror. Han är 32 år och har fru och två barn. Min pappa är hans pappa. Dom träffades när Johan var liten (dryga 2 år) men har efter dess tappat kontakten av olika skäl. När han var i tidiga tonåren ville hans "nya pappa" adoptera honom, eftersom han ansåg sig vara liksom Johans pappa I guess. Så det gick väl papps med på till slut, om dom gick med på att berätta att det var pappa som var hans riktiga pappa. Och det hade dom berättat. Men han var ju inte alls beredd på att han hade fyra halvsyskon när han ringde i förra veckan. Och idag kom han hit och hälsade på! Första gången vi träffade honom, så det var trevligt! Så då blev jag syster och faster igen! :)

Detta var inte den enda spännande saken som hände idag. För idag har fader vår varit och kollat på en liten vit labrador voff på 3 månader. Så (hör och häpna, hahah) imorgon kommer förmodligen en liten valp hem till oss! Om det blir så att veterinärbesiktningen och så går som det ska imorrn så kommer lilla valpen.

Så alltså är det mycket spännande som har hänt idag. Ny bror liksom, det är inte varje dag! Får vi hoppas att han smälter "chocken" om sina syskon och sin nya släkt och familj och snart vill träffas igen. Han var verkligen jättelik pappa, och mig också sa min kära familj! Spännande spännande spännande.

Nu blir det till att läsa ett religionshäfte, sounds pretty exciting huh? För imorrn ska jag skriva någon text som dom andra gjorde förra veckan när jag var ledig. Låter inte jätteroligt i mina öron iallafall :) Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0