Sunshine

God morgon! Idag vaknade jag miiiinsaann innan väckarklockan ringde. Hade ju den iof på tio = inte så himla tidigt. Men ändå. Och soligt är det ute, wiho!
Kul och sitta på ett tåg när det är sol men... blir ju bara två timmar =) Min lilla älskling ska följa med mig, så vi tar tåget 12,06 så får vi se när vi beger oss hemåt. Beror ju änna på hur lång tid det tar hos Avenuemodeller. Måste faktiskt göra lite hemstudiedagsläxor också. Har börjat läsa nån grej, men hittade på något mycket roligare igår kväll när jag skulle göra det. Jag ville "pimp;a" min kalender. Javisst. Det är sant. Mycket roligare än plugg.
Men nu ska jag duscha och göra mig ordning lite smått. Kan ju inte direkt göra mig iordning på nåt sätt eftersom det gäller att inte ha något smink och inte några hårprodukter. Jaja, men klä på mig då. Puusselipuss!

En nyvaken jag. Bli inte rädd.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon!
Ha en bra dag!

2008-04-22 @ 10:07:57
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0