Trötter

Halloj! Är hur trött som heelst, gosh. Kunde knappt gå upp i morses, kom till skolan där det var slöjd hela förmiddagen och sedan hade vi bara en lektion och det var spanska. Där blev det till att kolla på någon film typ. Så jag har ju inte haft det så jobbigt idag med andra ord, men inte heller en anledning att riktigt vakna upp.
Efter vi slutat halv två så skulle Kajsa hålla i en danslektion klockan två. Så den gick jag på, duktiga duktiga Kajsa!:) Det var skoj! Efter den vart det snabbt hem och lämna grejjer och sen iväg till dansen. Inte så jätteroligt idag måste jag säga. Hatar att vi ska stå på knä i början, och snurra där nere också. Det gör ont!
Efter dansen var vi och hämtade paket minsann! Grejjerna från Forever21 hade kommit! Har provat alltihopa och det var fint! Visar lite bilder senare eller imorrn efter plåtningen eller något. Till mig kom det iallafall en kofta, en tubtopp, en kjol, en tubtopp/tunika och 6 par örhängen. Ett STORT minus för tullavgiften på över 800 spänn!
Nu får jag försöka få i mig lite mat. Känner för att till och med missa Top Model ikväll och bara gå och lägga mig. Låter som världens grej eller hur? Missa ett tvprogram... haha. Men ja, i love antm! Måste kolla tåget också, får väl åka runt halv sju imorrn eftersom jag ska vara i studion klockan åtta. Så jag behöver verkligen sova!
Men vi höres gott folk, pussar!

Koftan och ett par örhängen syns lite smått
på den här bilden. Men mest mina näsborrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0