Valand?

Hejsan! Har nu beställt grejerna från Forever21, gjorde det i morses. Mamma&pappa har åkt till Tyskland, och jag och Philip ska snart iväg till Folkuniversitetet på öppet hus. Han får agera min pappa typ.... en mycket ung och närgången pappa ;) Eftersom att föräldrarna bestämde sig för att åka och hälsa på en kompis i Tyskland så fick det bli så, och dom bestämde det inte förrän igår. Segisar.
Fick även samtal från Emma och fotograferingen kommer vara på tisdag, torsdag och fredag. Tiderna blir 8-13 två dagar och 13-18 en dag. Tror jag det var :) Någon som vet vart Valand ligger i Göteborg? Jag har ingen aning ju! Får väl fråga runt och leta på google, sounds fun! Men nu ska jag fixa iordning mig för att bege mig bort mot Folkuniversitetet. Hörs sen, puussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0