Slappt

God morgon. Det glömde jag ju säga förut. Har legat i soffan sen jag vaknade och trott att jag varit ensam hemma, för jag vaknade ju så himla sent. Klockan halv två (!!) visar det sig att det var jag inte alls, för då vaknade både brodern och systern. Och jag som tyckte att jag sovit så länge....
Iallafall. Slapp dag idag. Ska iväg och fixa tapeter efter mamma varit hos frissan, så det blir trevligt. Om jag hittar något fint det vill säga. Men det gör jag nog. I hope. Senare får vi se vad som hittas på. Det spöregnar ju. Så jag ska allt lägga mig i soffan igen och kolla på någon film. Det är ju alltid trevligt. Pusselipuss!

Förresten. Dom (who are in charge) på Maxi pratar verkligen inte med varandra. Jag ska ju ringa dom när jag vill komma tillbaka, någon gång när skolan börjat. Och det har jag pratat om med två stycken. Men självklart är det en tredje som håller på och ringer och frågar om jag vill jobba. Jag svarar ju dock inte, utan lyssnar på IQ-svar sen. Hö-hö.
Jaja. Skitsamma. Bilden har käraste Linda tagit, och om ni undrar varför jag ser ut sådär så märkte jag att hon tog kort!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0