Update: check!

Nu har det blivit lite väl dåligt med uppdatering här, det måste jag ju erkänna. En vecka har det gått, och inte ett endaste litet inlägg. Skulle ju kunna säga att jag är -"One hell of a busy woman". Fast det kanske vore att överdriva en aning. Var ju i Stockholm torsdag-söndag, och då var datorn inte prio ett direkt (did i really say that?!). Blev ju gjort både det ena och det andra, men det kan vi ju ta när jag har fixat in bilderna. Annars blir det ju så krångligt.

Så, alltså. Sedan i söndags har jag haft för mig en himla massa (okej, inte såå himla massa kanske..) saker. Min käraste käraste Malin kom hem i söndags! Så henne har jag självklart umgåtts med. She's the one, you know. Vi har praaaatat (hello, två veckor borta!), varit ute på Överby och bara haft det mys. Ikväll var vi på bio och såg Batman-filmen, som jag inte minns namnet på. För visst var det ett annat namn den hade? Oh well, ni fattar. Den var iallafall himla bra!
Har även umgåtts med Marcus, ofcöööörse. Kollat på film och sånt där mysigt.:)

Får väl hoppas att ni alla har haft en lika trevlig vecka (om man räknar sen förra torsdagen) som jag! Great som vanligt. Allt känns så bra nu, när jag inte jobbar. Det är helt sjukt härligt faktiskt. M-hm. Me likey. PUSS!

Och bara för att känna att egotrippen inte har försvunnit helt, -en bild ifrån Stocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0