Stockholm

Här kommer det en himla massa knepiga bilder. Anledning? Sån är jag. Nej men iallafall. Bilder ifrån Stockholm! På vägen dit, på thairestaurang med morfar, moster+kusiner (Sara som ni ser), pendeltåget, Skansen och utanför bilen. Om ni, av någon konstig anledning, undrar vad jag håller på med på första bilden, så kan jag väl ta och berätta det. Det var när vi stannade på väg till Stockholm, det var sjukt fint väder och jäkligt deprimerande att sitta i en bil hela dagen (fem timmar). Så, när vi äntligen stannade fick jag ju passa på.. Slängde av mig tröjan och började dansa. Jo, det är sant. Kan ju inte låta friskt nånstans. Men jag är ju kanske inte så frisk av mig heller.
På bilderna är det jag, Sara (kusin), min syyysteryster Ida och hennes dotter Siri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0