And here it comes

Än en gång får jag ursäkta mitt dåliga uppdate idag, eller ska jag säga igår? You get it. Har haft fuuuullt upp praktiskt taget hela dagen. Var iväg och tränade s-core och bodybalance imorses (klockan var ett?!) med Pyret! Blev lite lite lite gym och sen var vi on our way home! Väl hemma gjorde vi oss iordning för att sedan bege oss ut i skogen for some pictures. Blev en del fina, ni kan få se dom. Har ju en som profilbild här, men den var ju inte så jättevacker kanske... ska nog byta.... igen. Att man aldrig blir nöjd.
Efter våran lilla skogsutflykt blev vi inbjudna på kinamat och godis hos Anna där även Linda befann sig, inte fel, inte fel! Vi kollade Melodifestivalen, Dude where's my car och Who's your daddy. Veryy godt. Kom nyligen hem och har precis tvättat bort sminket to get ready to bed. Men jag har ju en del att göra innan dess. Alla dessa bloggar läses inte av sig självt, so off we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0