And off we go - till spindelsängen

Hallå! Har hållt på (nästan) hela kvällen med -det där-, men imorron får ni kanske se vad det är.. iaf veta vad det är.. haha :) Top model 9 började idag också, jag är fast som vanligt. Skulle bara kunna sitta hela natten och plöja igenom vartenda avsnitt! Men istället ska jag sova, i spindelsängen. Hur kul låter det egentligen? Förhoppningsvis är det väl ingen mer spindel än den igår, but still. När jag berättade det för Philip sa han att den förmodligen hade lagt massa ägg och ur varje ägg kommer det 100 spindlar. If that's the case lovar jag att du ska få några!
Imorrn är det alla hjärtans dag, det har väl ingen undgått hoppas jag! Eller... jag tror faktiskt våran danslärare gjorde det. Hon visste inte vad det var för datum idag, och det vet man väl när alla hjärtans dag är den 14e? Jo, det vet man... jag visste det. Nu blir det läggdags, hihi puss!

Förresten har vi beställt avslutningströjor och det nu (tror jag.. vi har bestämt oss iallafall). Blev trycket "Man glömmer aldrig en kk". Det är ju rätt stort, så egentligen står det klasskamrat, fast med små bokstäver. Alltså bara kk stort. Ja, ni fattar? Beställde mjukis också, fick en himla massa val vad det skulle stå på dom. Men det fick bli Matilda stort på höger lår eller vart det nu skulle vara. Nu säger jag godnatt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0