Äntligen!

Ja, ledigheten började väl egentligen igår men what the heck! Så jäkla skönt. Blir dock inte lika roligt när man vet att det är nationella nästa vecka.. jaja! Igår var det en sån himla rolig kväll, överraskningsfest för min lilla älksling! Började med att jag åkte till Vänersborg där Emma mötte mig, sedan gick vi hem till henne där Malin, Elin, Rebecca och Martin var. Dom hade bakat tårta så fint på dagen, haha :) Så kom det lite mer folk, sen så skulle ju Ludvig, Madde och Philip komma. Så visste vi inte varifrån dom skulle komma, så alla slängde sig ner på golvet för att dom inte skulle se oss genom fönstret, haha! Dom knackade på dörren men vi var helt tysta (okej, det hördes liiiiiite fnitter, haha) inne i vardagsrummet. Så till slut gick dom in (Ludvig och Madde var med på det hela) och när Philip kom in i vardagsrummet började vi alla sjunga Ja må han leva med tårtan i handen! Det var så kul haha!:) Hela kvällen blev rolig sen också, jag blev lite halvt supt under bordet må jag säga.... haha ;) Philip var full som... jag vet inte vad hahaha! Vid ett eller nåt fick vi skjuts hem av Tuttas och Philip gick och la sig direkt för han mådde så dåligt, haha. Jag satt ute i köket och käkade lite och så hörde jag Philip där innefrån "Förlåt älskling" typ 3 ggr i minuten.... haha så söt! Men idag är det hans födelsedag och då fick han frukost på sängen minsann! Nybakta frallor (köpta asså....haha) och o´boy och en vaniljbulle! Jag är för snäll ibland! Plus present dåå också. Nej nu blev det himla långt kände jag hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0