Be happy

God eftermiddag, med risk för att låta lite... jag vet inte. Har precis(halvtimme sen iof..) kommit hem från skolan, slutar ju halv två på onsdagar och det är skööönt! Eller, dagen har faktiskt varit rätt störande i omgångar, pga vissa personer. Tänker inte nämna några namn här men hur kan man bara gå runt och vara sur jämt! Jag fattar inte? Jag går inte direkt runt och surar för att jag "inte har något att vara glad för". Måste man ha någon speciell anledning för att vara glad eller? Och har man inte det ska man vara sur hela dagen? SUCK! Känns mer och mer som att jag inte passar in där. Men snart blir det gymnasie och då blir det annat! Förhoppningsvis hamnar jag med några med lite LIVSGLÄDJE som mig, haha! ;)
Om en stund kommer Pyret hit och halv fem är det dans, wihooo, lots of fuuuun. Innan ska  jag försöka att skriva lite på det jag sa igår... kan dessvärre inte säga vad det är idag heller. In case someone is watching, haha. Men vi höres gott folk, fortsätt kommentera sötingar! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0