Early in the morning..

God morgon! Hope you're doing allright out there. Har precis vaknat och ställt in passet jag och Sussie skulle på ikväll. Tråkigt, men det var tvunget. För idag ska vi tydligen ha nån family-spending dag eller nåt, med gokart och bowling. Det ska bli skoooj! Får vi se om jag fortfarande är bäst på bowling... var ett tag sen jag spelade dock, och kanske var det ett tag sen jag låg på topp... Men är man född i en familj med dåliga förlorare och bowlingproffs, då har man pressen på sig vill jag lova! Mitt bästa resultat är faktiskt 178, det ni! Pretty good huh? Ska inte verka så uppblåst nu, vi får liksom se hur det går sen först... Lycka till Malin på bowlingen, för ni skulle ju också dit! ;)
Nu blir det frukelifrukost och tv, maybe en promenad efter det men vädret ser inte så lockande ut idag..... Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0