Early in the morning

Nu har jag precis duschat. Jag och Malin var på Sportis, det blev Body Balance och så gyyym, härligt. Jag kanske borde sluta trotsa min förkylning snart? Det kanske går över då... Sjukt ont i halsen har jag fått nu iallafall, och det svider i ögonen och det är allmänt jobbigt. Och trots det gick jag till skolan idag, det är fan inte illa hörrni. Men det var ju nationellt prov så jag var ju illa tvungen! Hade det lite jobbigt att få upp cykeln ur garaget i morses dock, halkade bara ner för den lilla dumma uppförsbacken hela tiden! Måste sett väldigt kul ut... MEN DET VAR DET INTE!
Nu ska jag läsa lite skvaller och mode och bara ta det luuugnt efter denna tidiga träning! Skönt att vara hemma så tidigt, det är inte alla dagar det :) Imorrn börjar dansen också, ny ledare så det ska bli skojj!:) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0