Efterbliven, jag?

Kvällen har alltså spenderats med min käraste vän Pyret. Mådde inte alls bra efter träningen förut, kanske inte har skrivit något om det? Nej det har jag nog inte med närmare eftertanke. Var och gymmade med Sussie, men hon gick innan mig, så då tog jag mig en tur på löpbandet (haha i'm too funny), och sedan skulle jag gå. Men usch. Uppe i omklädningsrummet började jag må alldeles illa och blev yr och jaa.. Satt där och såg allmänt efterbliven ut i säkert en kvart, innan jag tog tag i mina krafter och släpade mig ner för trappan för att cykla hem. Väl hemma fortsatte det. Satt bara och typ, var helt borta? Minns knappt, det är helt sjukt! Upprepning på detta uppskattas inte, ok kroppen?
Tillbaks till kvällen! Jag och Pyret har ätit räkor, popcorn och apelsin och haft det allmänt trevligt framför tvn. Som snart ska fortsätta (ensam dock) då Girls of the playboymansion börjar 23:25! Känner mig helt seg i huvvet fortfarande, så nu blir det soffan för min del! God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en bra dag!

2008-02-16 @ 10:35:04
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Melina

ha en bra lördag!/melina

2008-02-16 @ 11:57:40
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0