God morgon!

Satt uppe länge igår, därav denna ganska lååånga sovmorgon. Jag och mina kära syskon satt och kollade på Pirates of the Carribbean (stavning?), men mest pratade vi. Ringde även till Ernst som vi ju alla saknar to death! Han hade även ringt mig i förra veckan och jag fick inte tag på honom då, så jag frågade vad det var han ville, då skulle han bara säga Happy Valentines Day. Haha! Vi pratade om lite mer ledsamma saker också, jag och mina syskon.. Nog om det!
Nu ska jag väl masa mig ut ur mitt rum... hm.. Känns jobbigt, jag mår illa! Vet inte varifrån det kom. Ska iallafall på s-core 16,20 sen, det var länge sen jag var på det passet nu och det är ju så jäkla bra! Var förresten på Aerobic igår, helt okej enligt mig, men Sussie kände sig inte så bekväm haha! Kände att jag fick användning av alla dessa Friskis-pass! ;) Hörs sen, puss!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Good for you :D

2008-02-19 @ 13:17:45
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja, visst e hon/han ... ;)

2008-02-19 @ 13:28:55
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0