I love you Matilda

Blev samma idag som igår, snabbt iväg till Sportlife efter skolan! Tränade s-core och bodybalance med Sussie, bb'n var även Pyret med på. Trevligt trevligt.
I bilen hem (med andra ord åkte jag bil för första gången på mkt länge - men regnar det så gör det!) så var Siri med. Hon satt där i baksätet och pratade engelska, haha. Hon kan räkna och så sa hon "I love you Matilda", "I love you mormor", söt är hon! Hon fick även lära sig lite spanska, så nu kommer hon säkert springa runt och säga "Te quiero" istället ;)
På tal om spanska, prov imorrn. 70 glosor, så bäst jag tar tag i det nu! Hoppas ni haft en trevlig dag annars, och glöm inte Gossip Girl ikväll! Puss på er <3


Förresten, vad har hänt med msn? Inte bara mig det krånglar för har jag hört. Väldigt irriterande och frustrerande (vilka ord jag kan ;) haha!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0